מטאורית
ראשי הסיפור שלנו הקמת רשת מחשוב מוצרים ושירותים גיבוי מאמרים הסמכות ושותפים תמיכה פרופיל צור קשר
הסיפור שלנו
הקמת רשת מחשוב
שדרוג רשת מחשוב
מוצרים ושירותים
חוזה שרות שנתי
בנק שעות
DataCare
סינון דואר זבל
ניטור תקלות
שרתים
סניפים ועבודה מרחוק
אבטחת מידע
גיבוי
שאלות ותשובות בגיבוי
שחזור
מאמרים
שבע סיבות
השוואה בין תוכנות אנטי וירוס
שיפור ניהול לקוחות
טכנולוגית מידע
אבטחת מידע צעד
שימוש נכון במייל
שירותי אינטרנט לעסקים
הסמכות ושותפים
תמיכה
פורטל תמיכה לקוחות בשרות
אחריות
פרופיל
about us
לקוחות לדוגמא
צור קשר




אחריות השרות ומעבדת תיקון המחשבים

במסגרת שרותי תמיכה ותחזוקה שוטפת למערכות המחשוב של לקוחותינו אנו מספקים אחריות  בתחומים הבאים:

מה מכסה האחריות למחשבי מטאורית ?
אם במהלך שרות רכשתם מוצר, האחריות למוצר מכסה תיקונים והחלפת רכיבים שנמצאו לא תקינים במסגרת תקופת האחריות. במסגרת האחריות יוחלף הרכיב ברכיב זהה, או ברכיב מקביל או שישלח להחלפה אצל היבואן, בכל מקרה תלויה האחריות בדגם המוצר וזמינותו במלאי החברה/יבואן. לתשומת לבכם, תוכנה או נזקי תוכנה אינם מכוסים באחריות ואנו ממליצים כי יבוצע גיבוי לכל התוכנות והמידע במחשב.

מה משמעות החלפת רכיבים באחריות?
במידה ובתקופת האחריות למחשב שרכשת נפגע רכיב כל שהוא הנמצא באחריות ניתן להביאו למעבדת מטאורית או לחילופין להזמין נותן שירות מטעם מטאורית לבדיקת הרכיב והחלפתו במידת הצורך. דמי הנסיעה והעבודה של איש השירות אינם מכוסים באחריות.

חריגים
1. במידה וקיים נזק פיזי לרכיב שנמצא באחריות אשר מחייב מלבד החלפת הרכיב, גם התקנה מחודשת של מערכת ההפעלה, עבודה זו תהיה כרוכה בתשלום. (קורה בד"כ במקרים של דיסקים קשיחים שמתקלקלים).

2. כל תקלה שנגרמה כתוצאה משבר, הצפה, מכת חשמל וכדומה, מבטלת את האחריות על הרכב / ציוד, בפרט לגבי מסכים.

ומה לגבי לקוח בהסכם תמיכת שרות חודשי שוטף?
במידה ונחתם חוזה שירות בינך ובין חברת מטאורית ובמידה והחוזה בתוקף, תטופל מערכת המחשב בבית העסק של הלקוח ויוחלפו רכיבים או יתוקן המחשב בכפוף לתנאי חוזה השירות.

מהי תקופת האחריות לרכיבים שמספקת מטאורית?
לכל רכיבים שאנו מספקים ישנה אחריות ל- 12 חודשים מיום רכישת המוצר, למעט מקלדות, עכברים, רמקולים ומדיה או אם צוין אחרת לגבי רכיב מסוים.

מה משמעות כשל מחשב בעקבות נזקי תוכנה?
האחריות מכסה רק נזק פיזי לרכיבים שבמחשב. נזק תוכנתי כל שהוא בין אם מכוון או שלא מכוון, בין אם במערכת ההפעלה, BIOS המחשב או כל תוכנה אחרת אינו מכוסה במסגרת האחריות. תשומת לבך, הגדרות המחשב הינן דבר רגיש ביותר ועשויות לגרום נזק רב למי שאינו מוסמך להגדירן. יש להימנע ככל הניתן מהתעסקות עם הגדרות המחשב.

מי מורשה להעניק שירות במסגרת אחריות מטאורית?
מעבדת השירות של מטאורית מוסמכת להעניק שירותי טיפול ותיקון למערכות מחשוב במסגרת האחריות. שים לב כי טיפול לא מורשה פוגם באחריות ואין תנאי האחריות חלים על מערכת המחשוב שלך, אלא על רכיביו הפנימיים של המחשב בלבד, ובאופן מוגבל.

מהו זמן התגובה הצפוי?
זמן התגובה לטיפול במערכת מחשוב תחת אחריות מטאורית הינו עד 24 שעות מרגע הבאת המחשב למעבדת מטאורית או עד 36 שעות לשירות באתר הלקוח. בעת הבאת המחשב למעבדת מטאורית יבדק המחשב ותאותר התקלה. במידה וניתן יהיה לפתור את התקלה במקום, לפי שיקול דעתו הבלעדי של נציג מטאורית, יטופל המחשב וימסר ללקוח חזרה לאחר חתימה על אישור תיקון המחשב. במידה ולא ניתן לטפל במחשב באופן מיידי יטופל המחשב עד 48 שעות מהבאתו למעבדת השירות.

תיתכן תקלה אשר תמנע מאנשי השירות לסיים את הטיפול במחשב בתוך פרק זמן זה ובכל זאת יתוקן המחשב וימסר לך תקין במהירות המרבית שתתאפשר. כיוון שתקלות מחשב לעיתים מערבות מספר גורמים, נדרשת בדיקה מקיפה לכל מכלולי המחשב לאחר הטיפול על מנת לוודא שחלפה הבעיה שבגללה הגיע המחשב למעבדה. במקרים נדירים טיפול יכול גם להמשך מספר ימים.


מסירת המחשב לתיקון
טכנאי המחשבים שלנו מוכנים לקלוט מחשבים ותקלות מחשוב בכל עת. עליך לתאר בפניו את התקלה ו/או את תופעות הלוואי במחשב. במידת הצורך או לפי שאלות הטכנאי, מסור מידע חיוני להבנת המצב כפי שהוא בעת מסירת המחשב. בעת קבלת המחשב יבדוק הטכנאי הימצאותה של מדבקת אחריות על המחשב לווידוא תקפותה של האחריות.

במידה והאחריות על המערכת או על אחד מרכיביה פגה
תידרש לשלם דמי בדיקה לפי התעריף הקבוע במעבדה, ובסוף הבדיקה תקבל הצעת מחיר לתיקון המחשב. במידה וההצעה תאושר יתבצע התיקון והמחשב ימסר אליך כנגד תשלום במקום. במידה ולא אישרת את התיקון - תוכל לקחת בחזרה את המחשב - בכל מקרה לא יוחזרו דמי הבדיקה.

מה נעשה במעבדת השירות?
מערכת המחשב נבדקת לפי תלונתך במעבדת השירות. לאחר איתור התקלה מטופלת מערכת המחשוב במקצועיות רבה. במקרה של כשל רכיב, נבדוק האם יש צורך להחליפו. לאחר סיום הטיפול נבדקת מערכת המחשב לוודא שאכן תוקנה הבעיה שלשמה הובאה. במידה ואותרו בעיות נוספות ייצרו קשר עמך להתייעצות המשך הטיפול.

גיבוי לפני מסירת מחשב לטיפול
יש לבצע גבוי של התוכנות והמידע שבמחשב לפני הבאתו לטיפול במעבדת מטאורית. יתכן שנצטרך לבצע טיפול שיצריך מחיקת מידע.

איסוף המחשב לאחר הטיפול
בעת איסוף המחשב במעבדת השירות, תוצג מערכת המחשב בפניך על ידי הטכנאי, כאשר היא תקינה ועובדת. לאחר אישור התיקון תוכל לקחת את המחשב.

במקרה של תקלה
ערוך רשימה ובה תיאורי הבעיות שצצו במערכת המחשב.
במידה והוספו רכיבים למחשב דאג לדעת את פרטי הרכיבים.
דאג לרשום את עיתוי הופעת התקלה, מספרי שגיאה שמופיעות על המסך.
הכן והבא איתך את חשבונית הרכישה של המחשב המאשרת את תאריך רכישתו.
הבא עמך את כל התוכנות והרישיונות הקשורים למחשב בעת הגיעך למעבדה.
צור קשר טלפוני עם מעבדת השירות של מטאורית.
ציין כי ברשותך מערכת מחשב של מטאורית באחריות וענה על שאלות טכנאי.

 עזרה ושירותים נוספים: שירות וסיוע ראשוני בטלפון

במידה ונקלעת לבעיה כל שהיא בחיבור המחשב, אופן מיקומו או כל בעיה אחרת תוכל ליצור קשר עם מעבדת השירות ולקבל "עזרה ראשונה" בהדרכה טלפונית לפתרון הבעיה.
חשוב! בפניה טלפונית או אלקטרונית למעבדת השירות חשוב לזכור כי פירוט מדוקדק של הבעיה ומאפייניה חשוב ומסייע בפתרון אמין ומהיר, לכן חשוב לאסוף את מרבית הנתונים, לסדרם בסדר הגיוני ולהציגם בפני איש השירות.



דואגים למידע שלך

טכנולוגית גיבוי On Line מבית מטאורית מבטיחה שמירה על נכסי המידע ושקט נפשי בכל עסק

לחץ/י לפרטים


תמיכה מיידית
תמיכהתמיכה
קשר חם למערך Help Desk של מטאורית
לפתרון תקלות מחשוב


 
בניית אתרים בניית אתרים מקצועיים


נושא: מדיניות אחריות לשרותים ומוצרים שאנו מספקים
קוד דף: nshbhu, tjrhu, karu,ho unumrho atbu nxpeho
מטאורית