מטאורית
ראשי הסיפור שלנו הקמת רשת מחשוב מוצרים ושירותים גיבוי מאמרים הסמכות ושותפים תמיכה פרופיל צור קשר
הסיפור שלנו
הקמת רשת מחשוב
שדרוג רשת מחשוב
מוצרים ושירותים
חוזה שרות שנתי
בנק שעות
DataCare
סינון דואר זבל
ניטור תקלות
שרתים
סניפים ועבודה מרחוק
אבטחת מידע
גיבוי
שאלות ותשובות בגיבוי
שחזור
מאמרים
שבע סיבות
השוואה בין תוכנות אנטי וירוס
שיפור ניהול לקוחות
טכנולוגית מידע
אבטחת מידע צעד
שימוש נכון במייל
שירותי אינטרנט לעסקים
הסמכות ושותפים
תמיכה
פורטל תמיכה לקוחות בשרות
אחריות
פרופיל
about us
לקוחות לדוגמא
צור קשר




מטאורית מחשבים > הסיפור שלנו :

מטאורית - האנשים שמאחורי המחשבים

שותף עיסקי סיפור חברת מטאורית

תחילת הדרך בשנת 1996 הבינו רוברט וגילי שיש דרך אחרת. גילי - איש צוות אינטגרציה בחיל האוויר, אשף טכני המבין בכל המכלול וגם בצורך האנושי. רוברט - אשף מכירות ומשא ומתן, היודע לנתח את צרכי הלקוח ולאפיין אותם. שניהם עבדו בארגונים גדולים וחיפשו מסגרת בה יוכלו להתבטא ישירות מול לקוחות בסגנון השרות והעבודה שהאמינו בו.

הם החליטו להקים עסק קטן בתחום המחשבים, אחדו משאבים וחברת מטאורית יצאה לדרך. תוך זמן קצר גילו שמעבר לידע הנרחב של גילי, יצטרכו ללמוד עוד כמה דברים על עסקי מחשוב. בדרך האופיינית להם פנו לחברים בתחום, ביקשו ללמוד ותוך זמן קצר התחילו לקבל הפניות לביצוע עבודות. היכולת הטכנית המעולה, היכולת ליצור קשרים ולשתף פעולה, האיזון הנכון בין מכירת יכולות טכנולוגיות לבין מימושן בשטח היו ונשארו מפתחות ההצלחה שלהם עד היום. הן אלה שמביאות אל מטאורית לקוחות שלא רוצים לעזוב למקום אחר.

נקודת האל חזור
הכדור התגלגל במהירות. עולם ההייטק פתח שעריו בפניהם וכך גם אנשי עסקים בתחום המחשוב. כבר עם טבילת האש העסקית הראשונה התחילה מטאורית לאסוף לעצמה מוניטין של חברה יוצאת דופן ואמינה ביותר בתחום ההתמחות שלה. החברה גייסה עובדים, הכשירה אותם הכשרה כוללת וייעודית והעמידה לרשותם את הציוד והידע המתקדם בתחום. הידע והעבודה הצוותית הפכו למומחיות בין-תחומית המאפשרת להם להתגבר גם על תקלות מחשוב מורכבות ביותר בזמן שיא כשהם משאירים מאחוריהם לקוחות עם שקט נפשי.

הופכים ליחידת עילית
הגידול בכוח אדם פתח בפני מטאורית את האפשרות לעבוד מול חברות גדולות וכאלה הפועלות כרשת וביניהן אופטיקנה, מחסני תאורה, מרכז הירידים והקונגרסים, מותג התכשיטים Jamesallen ופארק מיני ישראל. באותו זמן צברה מטאורית ידע וניסיון נרחבים בתחום העסקים הקטנים והבינוניים. אצל מטאורית זוכים כל הלקוחות לאותו טיפול - ליווי אישי ואפיון מדויק של צרכים, שרות בלתי מתפשר ורמה טכנית יוצאת דופן.

גאוות יחידה
גאוות היחידה של מטאורית מבוססת על האיזון הייחודי בין מכירת יכולת טכנולוגית למימושה אצל הלקוח. כל הציוד הנמצא באחריותה מטופל באופן קבוע למניעת תקלות מיותרות גם ללא קריאות מטעם הלקוחות. קריאות נענות במהירות במגוון אמצעים - מטכנאים הנשלחים לשטח לטיפול חד-פעמי או תמיכה מתמשכת ועד לטיפול דרך השתלטות מרחוק על מחשב הלקוח תוך קיצור זמן הטיפול במידה ניכרת.

כוחה האמיתי של מטאורית מתגלה ברגעי משבר. יחידת העילית שחרטה על דגלה שרות מעולה סביב השעון, מתגייסת לטיפול מיידי בתקלה ואינה מרפה ממנה עד לרגע הפתרון. הטיפול בבעיות חריגות מבוצע תוך שימוש במשאבים יוצאי דופן כדי להחזיר את הלקוח לעבודה סדירה במהירות האפשרית.

המנוע הדינאמי המפעיל את תפיסת השרות של מטאורית בנוי על האמונה של רוברט וגילי בחשיבותו של מרחב עסקי שנעים לעבוד בו. הם מטפחים מערכות יחסים משמעותיות עם כל לקוח וכל ספק ומתמידים בדרך של יצירה עסקית וצמיחה משותפת כדרך חיים. ההתמחות בעבודה מול עסקים קטנים מחייבת את כל חברי הצוות להבין גם את צרכיו של אדם יחיד, לנהוג באנושיות ויצירתיות ולעשות את המיטב ללא משוא פנים עבור כל לקוח. טובת הלקוחות היא בראש הסולם - מטאורית מטפלת בכל קריאה בין אם מעורב בה ציוד מטעמה או ציוד של ספק אחר - העיקר שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך וירגיש שמישהו דואג לו.

החלטה אסטרטגית לניהול עסק יציב ומקצועי
ברגע מסוים נדרשו רוברט וגילי להחלטה אסטרטגית - האם להפוך להיות חברה בסגנון הOne stop shop ולספק ללקוחות פתרונות בתחום החומרה והתוכנה כחבילה אחת או להיצמד לידע העצום והיכולת העילאית בתחום החומרה והסיסטם? הם החליטו להמשיך ולהעמיק את היכולת בתחום החומרה והסיסטם ולשתף פעולה עם חברות תוכנה רבות, כדי לתפור עבור הלקוחות פתרונות אופטימאליים, אמינים וחדשניים בתחום בו הם שולטים באופן יוצא דופן.

אבטחת מידע וגיבוי המעניקים שקט נפשי
עם התקדמות המחשוב ושיתוף המידע פנתה מטאורית להתמחות באבטחת מידע וגיבוי כדי לספק ללקוחות רשת בטחון טכנולוגית המותאמת למידותיהם. החברה פיתחה נוהל של מיפוי צרכים, התאמת פתרונות מחשוב, אבטחה וגיבוי מלא המגן על נכסי הלקוחות והתנהלותם השוטפת. השקט הנפשי שיוצרת מטאורית עבור לקוחותיה הוא היתרון התחרותי העצום שלה בשוק חברות המחשוב המתמחות בחומרה והטמעה.

יחסי אנוש מעולים ושרות שהופך לקוחות לשותפים
לקוחות בעלי בגרות עסקית המחפשים ספק אסטרטגי בתחום המחשוב הם לקוחותיה הנאמנים של מטאורית והם נתפשים כשותפים להצלחת החברה. אלה לקוחות המבינים כי בתחום החומרה, לא רק המחיר קובע וכי נאמנות החברה ללקוח בכל רגע נתון וסוג של תקלה, מזמינה במקביל נאמנות לספק.

השירות מבוסס על מערך אנושי איכותי ומקצועי, מערכת מידע משוכללת המאפשרת מעקב אחר היסטוריית התקלות במערכות המחשבים של הלקוחות וטכנאי שטח בעלי ניסיון וידע רב המצטיינים בתודעת שרות גבוהה. 

"היכולת לתת שירות עילאי באופן קבוע דומה לאדם שעושה דיאטה: זה לא מסובך אבל קשה להתמיד בכך."

מטאורית מנוהלת על-ידי גילי ורוברט - שני השותפים שהקימו יחד חברה מסוג אחר. עד היום לא נזקקו לתמיכה חיצונית כלשהי. יחידת העילית שלהם הולכת ומתפתחת על בסיס של מקצוענות יוצאת דופן, שרות מעולה, יחסי-אנוש נדירים ונאמנות לקוחות.



דואגים למידע שלך

טכנולוגית גיבוי On Line מבית מטאורית מבטיחה שמירה על נכסי המידע ושקט נפשי בכל עסק

לחץ/י לפרטים


תמיכה מיידית
תמיכהתמיכה
קשר חם למערך Help Desk של מטאורית
לפתרון תקלות מחשוב


בין לקוחותינו:

מרכז הירידים והקונגרסים

רשת אופטיקנה

רשת מחסני תאורה

פארק מיני ישראל

פורטל דרושים

 

 
בניית אתרים בניית אתרים מקצועיים


נושא: אודות חברת מטאורית מחשבים
קוד דף: tusu, jcr, nyturh, njacho
מטאורית